Lördag 6/10

Vi började dagen med sängmysande jag, Linnea & Milton. Pappsen va redan uppe och fixade och donade. Efter ett tag hjälpte vi andra också till. :)

Sedan fick vi besök av familjen Lindberg/Nyberg. Äntligen fick Linnea träffa sin bästa kompis Julia. Och vi andra också såklart, som vanligt när dem två ses så va Linnea lite av en retsticka imellan åt men annars hade dem hur kul som helst. :)
Julia & Linnea satt & målade när dem först kom ut & visade att dem hade målat sig lite i ansiktet. Varpå vi skrattade lite men sa att så skulle man ju inte göra. Efter ett tag kommer Linnea ut och säger :
- Julia målar på tänderna.
VAAA?? :D
Jag börjar skratta, Kim skrattar, Celina skrattar. Stefan skrattar inte. :p Hahaha skit kul tyckte jag. Sen blev det inte så mycket mer målande idag.
Emil - du måste helt ärligt vara den gladaste & härligaste ungen jag jag har träffat. Du är underbar.

Efter att familjen hade åkt så åt vi lite lunch för att sedan fixa iordning mig och barnen för en tripp till Nathalie med Emilie. :)
När vi kom dit blev vi bjudna på vaniljglass med jordgubbar & blåbär. MUMS!!!
Sen satt vi bara & babblade och busade med Linnea & tjejerna mös med Milton.

Väl hemma blev det middag och sedan lördagsmys. Vi tittade på film, åt lite godis & popcorn. Vi slängde på barbapappa på tv:n och klockan halv nio hade jag, Linnea & Milton däckat. Så nu ligger skrutt i sin säng och jag ligger i min säng med Milton och ska sova. Ögonen går i kors.

Så NATTINATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0