Inget bloggande!

Inget bloggande idag, tänkte bara kliva in och säga att jag lever. :p har haft båda barnen hemma själv för första gången, så tiden fanns inte idag.

Jag hör kanske av mig imorgon, annars så hörs vi av när jag känner för det. :)
Hoppas allt är bra med er?

Och grattis till mitt kusinbarn Tindra som ska vara med i en reklamfilm, blivande skådespelerska kanske. :)

två bilder på mina underbara barn idag, en från när BVC va här & vägde Milton & en på Linneas efterrätt då hon slukade middagen som om det inte fanns någon morgondag. <3

BVC inskrivningen gick jätte bra, Milton hade gått upp 270g sen i fredags så på fem dagar alltså, min stora kille så nu väger han 4100g undra hur stor denna kille kommer att bli. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0