Hello stranger!

Har bara njutit av min familj och lugnet denna veckan. Även träffat vänner såklart men relativt lugnt iaf.

I tisdags va jag och Milton hemma hos Alexsandra och Nils och mös och busade. På kvällen åkte jag och handlade med båda barnen för första gången och även mormor och morfar. ALDRIG mer kan jag lova, förstår varför man inte tar med sig familjen när man handlar. :p Linnea va helt slut efter handlingen då det va massa skrik, tårar & slag från damen. Hon slocknade på två sekunder när vi kom hem. Mammas hjärta. Men då har man lärt sig de. :p

På onsdagen så tog vi det bara lugnt och va hemma.

På torsdagen så fick vi besök av Nattis & Henke som kom och åt middag med oss och träffade Milton för första gången. Jätte trevligt va det så vi ska ses snart igen. :)

På fredagen åkte jag och Milton med Nathalie in till söder för att köpa ett bäckenbälte då hon har börjat få ont redan stackarn. Sedan åkte vi till Farsta strand och åt en varsin farstamacka, mums! Sedan hämtade vi Linnea & gick hemåt. Vi åt även middag tillsammans och pratade en massa.

Resten av helgen har spenderats med familjen, vi köpte en ny Halloween dräkt till Linnea då hon får vara utklädd idag på dansen och även på fredag på förskolan. Hon valde någon vampyrtjej, ser ut som någon konstig sort skoluniform. Ska tvinga henne till ett kort sen, ungen vägrar ju. :p

Ska försöka bli bättre på att blogga har bara inte haft lust nu i veckan. Men vi hörs senare eller imorgon. :)

Fick förresten MASSOR utav leenden av Milton idag! Älskade son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0