Hej från sjukan!

Godmorgon, hoppas ni mår fint?

Begravningen igår va otroligt fin, mycket känslor och tankar såklart men så blir det & ska det ju vara. Man kände nästan att hon va där med oss alla. Vila i frid nu Barbro mina tankar är hos dig!


Rubriken som löd sjukhus då? Jodå jag ligger inne sen igår vid fem då jag fick tillbaka samma symptom som jag hade den gången jag låg inne under graviditeten. Skit läskigt men nu gör dem väl ännu fler tester då för att utesluta något mer. Väntar på att läkaren ska komma som gör ronden nu på morgonen och självklart har jag Milton med mig.
BB kom upp igår med en säng till honom och massa blöjor, det tackar och bockar vi för. Jag kan ju inte klaga alls på servicen här, dem gångerna jag har legat här har jag blivit så väldigt bra omhändertagen, nästan så man ska flytta hit. Nej så skoj ska vi inte ha men ni förstår.

Så nu förstår ni varför jag kommer lysa med min frånvaro här, skriver när jag har ork igen.
Kommer självklart in och lämnar ett avtryck när jag vet att allt är okej med mig. Jag mår ju som sagt fint nu men inte igår. Ta hand om er!

Min utsikt från fönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0