Godmorgon världen!

Känner mig som världens lyckligaste dam. Ligger med den underbaraste lilla pojken i min famn och ammar, min underbaraste dotter är även hon påväg hit och ska vara här fram tills vi alla blir hämtade av morfar när vi ska åka hem. Först ska vi hämta vagnen såklart men sedan ska vi hem och börja vårat familjeliv. LÄNGTAR!

Han är så snäll lilla Milton, skriker inte alls, när han vill ha mat så suger han på sin hand, lyfter jag då upp honom grabbar han tag i bröstet direkt. :) vet att det antagligen inte kommer vara så lätt framöver men nu är vi nöjda med det iaf.

Vi mår kanon både jag och han och vid nio ska vi träffa läkaren, sedan runt lunch åker vi nog hem om allt ser bra ut.

Mys med bebis nu innan min stora skrutt kommer. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0