Godmorgon tisdag.

Linnea är på förskolan och jag och Milton är hemma och myser.

Igår så va Linnea på förskolan fram tills tre då jag gick och hämtade henne. Milton och jag va bara hemma hela dagen och tog det lugnt. Vi har flängt omkring för mycket både han och jag så nu saktar vi ned lite. Skönt.
När jag hämtade Linnea så spöregnade det så vi gick direkt hem och vem möter vi då? Jo morbror Richard som kom och överraskade oss med sin närvaro. JAAA! Vi saknar ju honom här hemma såklart även fast det är skönt att ha sitt egna. Linnea kramades med Richard och kivades lite också såklart, råkade sparka ned ett glas från bordet då Richard lyfte upp henne. Äsh sånt som händer sa jag bara och plockade upp de. Linnea log och bad om ursäkt iaf,
-de va inte meningen mamma.
- jag vet gumman, det gör ingenting.

Efter ett tag så åkte Richard hem & jag började med middagen, blev fiskpinnar & ris. Linnea fullkomligt ÄLSKAR fiskpinnar, väldigt kul att se henne gilla mat så mycket igen då hon har haft svårare för maten sen Milton kom. :(

Idag blev det frukost på förskolan igen men imorgon bestämde vi tillsammans att det blir frukostmys hemma innan förskolan och på torsdag är vi nog hemma allihopa. <3

Milton har hittat sin nya favoritställning, sovandes på magen. Det ser så harmoniskt ut och han blir lugn så fort man lägger honom så. Vågar dock inte ha honom så på nätterna men på dagarna när jag har koll så får han mer än gärna sova såhär. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0