Goddagens!

Vad har jag haft för mig då?

I helgen har jag bara varit med familjen efter att jag kom hem från sjukhuset. Mormor och morfar kom förbi i söndags och vi åt middag tillsammans och Linnea lekte lite med dem på sitt rum. Hon va inte på sitt bästa humör.

Igår (måndag) så åt Linnea frukost på förskolan och jag och Milton låg bara hemma efter en tuff & vaken natt tillsammans. Hämtade Linnea vid tre och gick till parken och lekte ett tag, sedan hem. Lek/middag/bad för att sedan lägga sig och sova redan vid kvart över sex då skrutt va helt slut och ville sova. Vaknade dock vid halv elva av växtvärk så då blev det Alvedon och sedan sömn igen.

Jag och Milton sov bättre inatt och va mer utvilade så idag åkte vi hem till Alexsandra (alexsandralotman.blogg.se) & hennes underbara son Nils för lek & mys.
Den där lilla killen är helt fantastisk, herregud vad jag har skrattat idag åt alla hans ljud och miner han har börjat med. <3
Han satt även helt fascinerad och stirrade på Milton, säkert i fem minuter. Dem där två kommer ha kul sen när dem blir lite äldre. Tänk när Milton/Nils/Charlie & Emilia är i tonåren. Herregud! Förhoppningsvis umgås alla vi och dem fortfarande då. Vi föräldrar lär väl få jaga dem ungarna.

Nu är jag snart vid Linneas förskola så vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0