Gårdagen.

Vi va ju som sagt i Farsta igår hela familjen och traskade runt lite, lämnade tillbaka böcker på biblioteket k& lånade nya, fikade, köpte whiteboardpennor.

Efter det gick Linnea & Kim och lekte, medans jag och Milton gick hem och mös ned oss i soffan. Efter ett tag kom dem hem och Kim började med maten. Fiskgratäng, MUMS!
När vi ätit färdigt så ringde Emma & sa att dem va hemma så jag och Milton begav oss ned ditåt och den andra delen av familjen ordnade fredagsmys hemma.
Blir så långtråkigt för Linnea att sitta där hemma medans vi bara sitter och pratar i princip. Men vi ska ner till Emma någon annan dag & baka pratade vi om. Det ser vi framemot.

Vi hade iaf JÄTTE MYSIGT. Milton fick en jätte fin "overall" älskar ju newbie serien som kappahl har och en sådan fick Milton av Charlie & hand föräldrar. TACK så jätte mycket.
Cissi va där & myste massor med Milton. Han trivdes som fisken i vattnet i hennes famn, även i Emmas såklart.
Vi har sagt att vi ska ses någon dag i veckan igen. :) Då hoppas jag även att Nils & hans mamma kan ses med oss. Så jag har alla mina vänner med barn samlade. <3 barnvagnsmaffian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0