Gårdagen!

Igår (söndag) så hade vi först familjemys på morgonen och förmiddagen fram tills tolv då Linnea och pappa gick till dansen som började vid ett. Jag och Milton skulle åka och fika med mormor & morfar och en del av släkten på morfars sida.
Min faster ska nämligen flytta till Kanada på fredag så det va sista gången vi sågs tills midsommar då dem hon antagligen skulle komma och fira det med oss ute på landet som vi gör varje år.

När vi kom till cafét så blev hon helt betagen av Milton direkt, han låg dock och sov i bilstolen men efter ett tag lyfte jag upp honom och gav honom mat och fick då frågan :
- lilla Milton vill inte komma till gammelfaster nu då?
Jodå det ville han eller han hade inget val jag lyfte över honom och där låg han och mös ett bra tag tills strax innan vi skulle gå. <3

Efter det åkte vi förbi min farmor så även hon, Kjell & Kajsa fick träffa Milton. Och även farmor blev betuttad direkt. :) han låg hos gammelfarmor ett kort tag bara då han va så hungrig så han blev lite ledsen. Vi tog en fika där också, jätte god bärpaj fick vi med vaniljsås. MUMS!

När vi åkte därifrån så bjöd mormor och morfar mig och lilla familjen på McDonalds, vi åt den och sedan fick morfar & mormor busa med Linnea & morfar mös lite med Milton så jag fick ta kort på dem. Har nämligen ett foto på Linnea och morfar när hon va jätte liten så ville ha ett på dem också. Ska lägga upp båda korten någon dag så man får se skillnaden. :)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

fina dem är. Han är så underbar ditt barn. Man vill bara gosa massor med han.

SV: Kan inte göra annat än att hålla med, det är helt underbart att veta att Nils kommer ha er vid sin sida hur det än slutar.. älskar dig vännen min. <3

2012-10-08 @ 21:24:49
URL: http://alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0