Dolly Parton!

Min kusin rebeckash.blogg.se drömde natten innan jag fick Milton att jag skulle se ut som Dolly Parton när amningen kommit igång.
Jag skrattade åt henne, nu skrattar jag inte så mycket längre. :p visst det är inte Dolly men växt en hel del har dem och tror inte att dem är klara ännu. :s vart ska detta sluta?!?

Ligger med lillen vid bröstet nu och har gjort de i 20 minuter ungefär, han är ett litet matvrak den här herrn.
Ska bli spännande att få se vad han väger senare idag då vi ska tillbaka till SÖS för återkoll.

PKU-test ska göras, hörseltest & jag ska träffa någon barnmorska som ska känna så att min livmoder går tillbaka. Vilket den gör, väldigt snabbt.

Just glömde skriva det igår kväll att Linnea hade haft jätte roligt på förskolan igår, men nu är hon hemma torsdag/fredag sedan går hon på förskolan på måndag men är ledig tisdag då BVC kommer hem till oss. Jag vill att Linnea ska få vara så delaktig som möjligt i allt som sker med Milton. Sen ska även sköterskan lyssna lite på Linneas tal då hon har lite bekymmer med att uttala vissa bokstäver. Man förstår ju allt hon säger, men som sagt vissa bokstäver.

Nu ska jag försöka somna om då Milton håller på att somna vid mitt bröst. Kolla blöjan först. Blev förresten nedkissad för första gången igår kväll. Jag va in tillräckligt snabb, men det va Milton. (Roligt att kissa ned mamma & nästan bajsa ner också!) men där va jag snäppet vassare, igår iaf. Kanske inte nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0