BVC

Va hos BVC idag för att väga & mäta. 4470g vägde min lilla älskling idag & 55,5 cm lång. Han växer på bra. :) på en vecka och en dag har han gått upp 300g ca. Så mat får han i sig, ska tillbaka igen 1 november då är Milton en månad gammal. Ska bli spännande att få se vikt och längd då. :)

Efter det handlade jag lite frukost och mat i Farsta för att sedan åka och hämta Linnea på förskolan. Linnea gjorde ett armband till lillebror och jag lagade mat, eller lagade och lagade potatisbullar med bacon & lingonsylt. Linnea åt rent på sin tallrik iaf, skönt att hon äter igen.

Så just nu ligger vi i soffan och tittar på Bamse medans jag ammar Milton. Snart dags att sussa, jag slocknar nog snabbt ikväll också. :)

En bild på mina två tv-tittande älsklingar imorse innan förskolan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0