Amning & mys.

Kommer ihåg sen Linnea att det va mysigt att amma, men hade glömt bort att det va SÅHÄR mysigt. Jag ÄLSKAR det! Visst det gör ganska ont ibland men det är det absolut värt, både för hans skull & för min.


Idag fick vi besök av min kusin Rebecka en snabbis på BB & när vi kom hem efter att ha hämtat vagnen (våran liggdel men chassiet är lånat från affären då vårat är försenat med två veckor) så kom tant Nathalie på besök och efter ett tag även hennes man Christian. Linnea fick världens bamsekram direkt när Nathalie kom och hon blev överlycklig. Efter en liten stund mös hon även med Milton & blev lite förtrollad av honom tror jag. :p
Vi hade en jätte mysig eftermiddag. Vid kvart över fyra så åkte dem hemåt och vi invigde vagnen med en liten tripp ned till affären för att handla lite.
Vagnen rullade perfekt & stolta storasyster körde lillebror en hel del.

Linnea är verkligen världens bästa storasyster. Hon lägger på honom filtar, drar även upp filten så fort hon ser att den har glidit ned, pussar på honom, klappar så fint & kramas. Säger att hon tycker om honom jätte mycket och sjunger så vackert för honom.
Jag är så tacksam för mina två underbara barn!!

Vill säga ett STORT tack till mina föräldrar, barnens morföräldrar som ställde upp och passade Linnea medans våran lilla gosse kom till världen och även natten efter. Ni är fantastiska och vi alla är så glada över att ni finns i våra liv och alltid ställer upp.
Vi älskar er!

Här kommer lite bilder från dagen & kvällen här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0