19/10

Sitter och väntar på bussen som jag ska åka med till Farsta för att handla blommor. Sedan försöka få i mig något lätt innan jag beger mig mot kyrkan.

Idag åt Linnea frukost hemma, lyxfrukost blev det, pannkakor. Nöjd Linnea & en nöjd mamma, mums! Mätta och belåtna gick vi sedan till förskolan i regnet. Trist väder det har blivit nu förresten.
Efter lämning där gick jag och Milton hem för att plocka undan lite, skulle behövt vila men hann inte med de. Hoppade in i en snabbdusch medans Milton låg i saccosäcken och sov utanför badrummet. Sedan va det bara att börja göra sig iordning för att åka mot Farsta.

Tiden går otroligt fort om dagarna, man glömmer bort de. Tänkte innan jag fick Milton att jag kommer ha hur mycket tid som helst om dagarna till att vila osv. Tji fick jag, men vadå jag får ju mysa med världens härligaste pojke iaf. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0