1 vecka!

Nu är min lilla älskling en veckan gammal, helt sjukt va snabbt det går.
Kan inte förstå att Milton redan har varit här i en vecka. Att vi har varit fyra i våran lilla familj, att jag har en son, att jag är två barns mamma. Det är ganska svårt att ta in allt det här.
Men va underbart det är att ha mina två barn. Igår kväll fick vi tre lite egen mys då jag nattade båda två i min säng. Läste bok för skrutt och mös och Milton låg bredvid och snuttade & knorrade lite. :)

Nu ligger har och äter men komme strax somna. Ska sova jag också för imorgon börjar allvaret. Första dagen på förskolan, första dagen då jag ska göra allting själv. Linnea går dock bara idag på förskolan sedan är hon ledig på tisdagen för att sedan gå tillbaka till förskolan på onsdagen. Blir lite konstig vecka det här, vi får se hur det funkar. Blir det för konstigt för henne så får jag ha henne hemma lite mer den här veckan.

Nej nu ska jag mysa med Milton innan han somnar. Vi hörs senare idag.

Grattis mitt lillhjärta till att ha blivit en vecka, vi är så lyckliga över att vi har dig hos oss. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

GRATTIS ÄLSKADE MILTON. <3

2012-10-08 @ 21:23:22
URL: http://alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0