Torsdag morgon!

Fast vi börjar med tisdagens bus.

I tisdags åkte som sagt jag, Linnea och Milton hem till Alexsandra och Nils på morgonen för att äta frukost med dem och Alexsandras systerdotter Tindra.
Jätte mysigt va det och när vi alla va mätta och belåtna begav vi oss mot bussen för att åka ut till Tyresö och ett lekland som ligger där. Vi mötte upp Anna, hennes dotter Emilia och sonen Jack. Tjejerna började leka direkt och det va fullt ös från start till slut. Leklandet va JÄTTE stort, men skulle ha varit ännu större för tjejerna om vädret hade varit fint då dem har en jätte stor ute lekpark.

Efter allt lekande fick tjejerna göra ansiktsmålning. Linnea och Emilia blev fjärilar och Tindra blev en nyckelpiga, så fina så. Efter det åkte jag och Linnea bussen till Gullmarsplan och mötte upp barnens pappa. Kim tog med sig Linnea hem och jag och Milton stannade kvar på söder och träffade Jossan. Vi har inte setts på jätte länge så de va första gången hon träffade Milton. Han låg så fint så och mös hos henne. Efter det åkte vi hemåt och sov, helt slut va vi allihopa efter dagen.

Onsdagen började med frukost hemma för skruttan och sedan förskolan, jag och Milton gick hem och tog det lugnt ett tag för att sedan vid elva bege och till Farsta centrum för lunch med mina två kusiner Rebecka & Fanny, Rebeckas dotter Tindra såklart och deras mamma Titti. Rebecka va den ända som hade träffat Milton så nu fick även dem andra tre göra de. :)
Tindra va helt fascinerad av Milton, hon satt och stirrade på honom, kände lite på honom och skrattade åt honom. Underbara unge!!!
Efter ett tag åkte Titti hem och sedan Fanny medans jag och Rebecka gick vidare i Farsta och strosade. :)
Jag hittade två bodys till Milton för 29:- styck som hittat. Köpte även en polarn&pyret mössa till honom.

Och idag är det torsdag och vi är på BVC ska bli spännande att få se vad lillen väger osv.

Idag är min älskade son 1 månad. Tänk att vi har fått ha honom i 1 månad redan helt sjukt.
Jag älskar dig så otroligt mycket mitt lilla hjärta!

Lägger upp bilder från dagarna efter att jag är klar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0