Septembermammorna

Vilken härlig lunch jag och Milton hade idag, vid halv elva sågs vi. Platsen va Kulturhuset då det skulle vara barnanpassat på restaurangen högst upp vilket de va. :)
Dock öppnade dem inte förens elva så där hade vi gjort en liten miss men vad gör de..
När vi kom upp satte vi ihop borden och organiserade barnvagnarna så att vi alla fick plats.
Alla barnen va vakna vid något tillfälle så att man fick ta sig en liten titt på alla IRL. :)

Det va en liten herre Jack hette han som först stirrade väldigt argt på mig för att sedan le, men sedan gick han tillbaka till att va arg men började skratta efter de. Så söt. Alla barnen va jätte härliga och mammorna likaså. Ser fram emot flera träffar. Denna gången va vi åtta mammor och barn, spännande att se hur många vi blir nästa gång.
Känns kul och skönt att träffa lite andra människor som jag inte känner sen tidigare.

Nu är vi hemma och båda barnen sover, jag ska försöka vila lite jag också. Så vi hörs senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0