Måndag och veckans aktiviteter är igång.

Just nu sitter vi på bussen påväg ut till Nacka men åter till det strax först helgens bravader om man kan kalla det så.

Lördagen började med att vi åkte till Nacka för att hälsa på hos farmor då det va väldigt länge sen hon träffade barnen. Hon mös med både Linnea och Milton innan pappa och Linnea gick ut och lekte, jag stannade kvar ett tag för att sedan gå och träffa Celina och Emil. Vi handlade och gick sedan hem till dem för lite snabbmys med Julia. Alltid lika härligt att träffa henne, efter en liten blyg start sätter hon sig nämligen väldigt nära mig i soffan så att jag kan sitta och hålla om henne. Såhär är det varje gång. <3
Stannade där en halvtimme ungefär innan vi gick tillbaka till farmor, blev en snabbis där igen innan vi åkte hem till Nathalie & Christian för middag.
Och vilken middag vi blev bjudna på, revbensspjäll & sötpotatis, colwslaw (stavning?) hemmagjord salsa & bönsallad åt såklart upp allt innan jag fotade det dum som jag är men det smakade gudomligt. :)
Linnea och pappa valde att åka hem vid sju då skruttan va jätte trött och pappa hade ont i huvudet, jag och Milton stannade dock till 22 och mös vidare med dem. Christian har blivit helt förälskad i Milton, förälskad är väl kanske fel ord men ni förstår vad jag menar. Vi satt och kollade på massa roliga klipp på youtube bland annat ett klipp med två katter där den ena skäller ut den andra. Om ni inte har sett den så MÅSTE ni gå in och kolla, jag garvade halvt ihjäl mig och Nathalie satt och lät som en gris för att hon skrattade så mycket. Angry cat betrayed by lover heter den. In och kolla och lämna gärna en kommentar sen om vad ni tyckte. :)
Fick skjuts hem där på kvällen, väldigt snällt. Tack tack mina kära vänner.

Söndagen började med frukost och dusch sedan åkte jag och Milton ned till Farsta för en fika med diana, pappa och Linnea gick till dansen och även jag kom dit efter fikat. Sen hem och vila för Linnea & bad. Middag, yatzyspelande, soffmys och sedan säng.

Och idag då? Vi sitter som sagt på bussen och är alldeles strax framme i Nacka för att gå hem till Celina och leka med Julia och Emil, JIPPI! Även min andra kusin Rebecka och hennes dotter Tindra kommer sen för att leka. <3
Så idag blir det nog inte så mycket skrivet här men man vet aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0