Måndag 5/11

Idag har vi hunnit med en hel del, först mys hemma på morgonen, vid halv elva begav vi oss mot plantagen för att handla hem lite blommor och krukor. Har tyvärr inga bilder, ordnar imorgon.

Efter det gick vi hem och åt lunch för att sedan bege oss mot Farsta för att handla en matta och ingredienser till att göra falukorv i ugn med potatis och en pepparrotssås. Mums så gott det blev. :)

Efter det har vi spelat spel, lekt kurragömma & hoppat i sängen och brottats. Linnea har sjungit, dansat och bråkat lite såklart. Lite bråk varje dag verkar vara bra för oss alla tycker den lilla damen.

Hon har kommit in i någon kaxig trots, säger emot allt, säger att hon tänker visst göra tvärtemot vad som sägs. Man är dum, elak eller äcklig några gånger om dagen. Herregud när går det över? Annars så är hon hur gullig som helst. Hon kommer även fram och säger jag älskar dig, du är fin, gör presenter osv. Älskade unge kan du inte bara bli världens snällaste? Fast nej då skulle allt vara en dans på rosor och så är ej livet. Jag älskar dig ändå mitt hjärta.

Nu ligger jag med en snarkandes Milton på bröstet. Jag ska lägga ifrån mig honom nu och ta mig något att äta.
Sen säger jag godnatt. Nattinatt.

Ps. När vi va på plantagen så mötte vi på tomten, Linnea va inte överförtjust i det. Haha, men ett kort fick jag iaf.
Jag älskar bilden där dem båda ser glad men lite konstiga ut. <3


Kommentarer
Postat av: Moster

Kul med tomten! SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA Fia SLUTA skriv DEM det heter DOM det ser och låter fruktansvärt illa när du läser det. PÖSS

2012-11-06 @ 07:17:57
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Fina dem är. Så underbart fina barn du har vännen min.

Sitter Linnea i vagn fortfarande? :P eller är det trotsen som talar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0