Mammaträff.

Såg att inlägget innan inte hade kommit upp så därför tiden blev så konstig. Vi träffades vid elva & nu är jag påväg hemåt.
Väldigt trevligt även denna gången, andra träffen och idag fick vi träffa fyra nya mammor och deras småttingar. Den äldsta va tre månader och den yngsta sex veckor. Vi möttes på Kulturhuset som förra gången, då det är perfekt när vi är såhär många med barnvagnar. Stort utrymme och god mat.
Vi pratade om att gå på en barnvagnsbio snart och se hur det går. :)
Nu är jag påväg till öppna förskolan i hökarängen en snabbis för att träffa Alexsandra och alla andra mammor och barn som är där. Blir väl inte där länge alls då Linnea ska hämtas vid tre och det där slutar vid halv tre tror jag. Men en snabbis för att gosa lite med Nils såklart. :)

En bild på mina små hjärtan imorse innan frukost. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0