Lugn dag, efterkontroll & skoshopping.

Lämnade Linnea vid nio och sedan promenad hem, roligt väder? Sådär, ingenting emot snön men slasket som va imorse va inte roligt. Ska sätta på vinterhjulen på vagnen ikväll. Linnea va glad och hoppade och skuttade, kastade snöbollar & rullade runt i snön. :)
När jag och Milton kom hem hängde jag tvätten som jag satte på imorse för att sedan hoppa in en dusch och efter det mysa med lillen i soffan.
Nu står vi på tunnelbanan för att åka på "muttbesiktning" som det så fint kallades i min grupp på FB för oss mammor som fått barn i september, jag fick ju i oktober men vi har hängt ihop så länge allihopa så vi som fick i augusti och oktober är ändå kvar. :)
Ska bli roligt att träffa min BM och få visa upp Milton.
Efter det ska vi åka och hämta storasyster och åka till Farsta för att handla vinterskor. Ska även handla lite dricka och så till Linneas idrottsdag imorgon. Då ska hon vara på förskolan kvart i nio och efter förskolan är det dags för landet för skruttan.
Kommer sakna henne, men det ska även bli lite skönt att kunna ligga och dra sig i sängen lite längre. :)
Milton sover ju mest fortfarande så honom gör det inget. :p

Nej nu ska jag kliva av och hoppa på en buss istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0