Lördag 3/11

Dagen idag har bjudit på en tripp till Farsta för inköp av present till Rebecka då jag och Milton va bjudna på födelsedagmiddag för henne. Linnea va självklart också bjuden men då det inte skulle vara några andra stora barn där valde hon/vi att hon skulle vara hemma med pappa då dem har roligare där än om dem skulle följa med oss.

Gjorde sällskap med Rebecka och Tindra dit, mötte även upp Nattis. Släkten va där så vi fick även träffa kära Celina & Emil. <3 jätte god mat & efterrätt. Rebecka fick massa fina presenter & blommor. :) En trevlig kväll helt enkelt.
Till bussen fick jag sällskap av moster Carina & Celina/Emil, tack snälla ni. <3
Så nu sitter jag och Emil på bussen och är påväg hem.

En bild på mina kära barn när dem sover bredvid varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0