Lördag 10/11

Efter lunchen igår och vilan hemma hade vi fredagsmys med chips, ostbågar & grönsaker med dip och sedan en film på de. :) mys med familjen + Kims lillebror och barnens farbror Hampus. Linnea är överlycklig när han är här och dem busar för fulla muggar HELA tiden, blir nästan lite för mycket ibland. Hampus är 10 år men har väldigt kul med Linnea iaf. Dem leker kull, kurragömma, brottas, ritar osv. Milton badade även igår kväll och man märker att han verkligen älskar det, jag har badat med honom en gång dem andra gångerna har det varit baljan. Men snart ska vi bada tillsammans igen.
Efter myset blev det sängen för Linnea och vi andra satt senare och spelade yatzy varpå lillskiten Hampus vann båda gångerna.

Idag har jag och Milton bara legat hemma då jag har känt mig väldigt seg och trött i kroppen. Milton sover nu för tredje gången idag. Han har sovit i två eller tre timmars intervaller.
Linnea och Hampus har varit ute med Kim tre ggr idag, först imorse, sen efter lunch och sen efter middagen. Nu har vi haft lördagsgodiset framme och filmen har varit på. Vi tittade först på Djungelboken 2 och nu är Toy story 2 på. Efter det ska jag äntligen natta min skrutt. Dem senaste veckorna har Milton varit vaken och hungrig när det har varit dags för henne att sova så pappsen har nattat henne. Men nu sover Milton och jag pumpar ut så att han kan få mat iaf om han vaknar. Längtar till att få lägga mig i sängen med skrutt och läsa en bok och kramas.<3

Hoppas ni har haft en härlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0