Fullt upp & lugna puckar.

Har hittat på massor i veckan men ändå tagit de lugnt och inte orkat bloggat något speciellt. Men nu så.

Onsdags va jag inne med vagnen och fixade bakhjulen, efter det hem och hämta Linnea och sedan hem och göra mat för på kvällen va det dags att gå på ett Forever party. Forever är ett företag som säljer olika produkter som är bra för kroppen. Jag blev helt frälst såklart. Jävla Alexsandra. Hon har nämligen blivit återförsäljare för detta och jag ville såklart köpa ALLT. Kommer bli ruinera. :p nejdå. Vi fick göra ett fotspa där hemma. Det va jag, Emma & Cissi som va dit bjudna. Sedan va även Alexsandras svägerska Emma där som också är återförsäljare för detta och sedan en annan tjej som hette Elin som är deras "manager" och hjälper dem att komma igång. Det va så jädra mysigt. Så nu ska Alexsandra och Emma få ordna ett party för mina nära och kära är det tänkt. Ser fram emot de. Jag började iaf med att köpa en tvål & ett lypsyl (stavning?) har inte fått tvålen ännu men lypsylet älskar jag. Tack för den kvällen min vän.

Torsdagen skulle jag träffa Celina & Alexsandra för lunch inne i stan tyvärr så blev Celina sjuk men jag och Alexsandra träffades iaf. Vi tog en kaffe på The White room som är en klubb i Stockholm för er som inte visste de. Dem har café där på dagtid så där hamnade vi, billigt och bra. Vi satte ungarna under skylten och tog kort också, såg lite kul ut.
Efter vi hade fikat åkte vi hem till Alexsandra och mös, käkade lunch och jag busade massor med min kära lilla Nils. Älskade unge jag vill äta upp dig!!
Åkte sedan hem och hämtade Linnea och gick upp till parken utanför oss och lekte ett tag tills vi skulle hem och göra middag. Blev en lugn kväll med lite målande och filmmys.

Fredagen blev en hemmadag för mig och Milton, vi låg bara i soffan hade nämligen för första gången en gnällspik hemma. Milton har aldrig varit gnällig av sig, bara sagt till när det är mat, blöja eller dags för sömn. Men igår va han helt omöjlig, inget funkade, han ville inte ligga ned, inte sitta i babysittern, inte vara i famnen, inte hungrig och ingen blött blöja. :( en jobbig dag för oss helt enkelt. Blir ju desto jobbigare när man inte är van vid att ens barn är så. Men det blev bra till slut och vi gick och hämtade Linnea. Igår kväll hade vi fredagsmys och när barnen hade somnat så somnade jag till filmen prince of Persia den är så jädra bra så måste se klart den ikväll.

Idag då? Lördag och jag är påväg till Nacka för att hälsa på barnen farmor med familjen då det va ett bra ta sen hon träffade dem, senast va när Milton va tre dagar gammal så det är dags nu. Ikväll ska vi sen hem till Nathalie, Christian & magen på middag. MYS!
Är så glad över att vi har hittat tillbaka till varandra. Jag har verkligen världens bästa vänner. <3

Här kommer lite bilder från dagarna som varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0