Fredag!

Sitter på tunnelbanan påväg hem till Alexsandra & Nils för lite fredagsmys.
Sen hämta skrutt som ska åka ut till landet över helgen med mormor och morfar. <3

Idag ska Linnea ha idrottsdag och åka skridskor för första gången, stolt mamma javisst. Missar det dock men vi går dit i jul också och åker så mamma får se. :)
Ikväll blir det filmkväll med Nathalie & Emilie. Milton är såklart med men karln har jag skickat iväg. :p

Igår va jag som sagt på efterkontroll och allt såg bra ut, hon kunde inte ens se att jag har fött barn, samma sak sa dem efter att Linnea hade fötts. Du är som gjord för att födda barn sa hon. Tack tack sa jag. :p

Vi va även och köpte vinterskor till Linnea igår, jätte fina och sköna enligt skrutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0