Fredag 9/11

Hej på er.

Gårdagen va jätte mysig, efter att jag och Milton hade fikat med Nathalie begav vi oss mot Farsta strand och handlade mjölk och grädde till middagen. Kim ställde sig direkt och stekte pannkakor i stora lass då vi va sex stycken som skulle äta. Jag gjorde iordning sparrissoppa och Nathalie tog hand om Milton och Linnea. :) Christian kom iaf så det blev fullt hus. Jätte trevligt va det och Linnea va i full gång HELA tiden. (Inte lika skoj kanske) :p
Vet ni vad hon gjorde den lilla damen förresten? Igår fick hon för sig att klippa sig, lyckat? Nej, hon klippte inte så mycket men tillräckligt. Ni ser bild nedanför. Det va säkert bara för att Nathalie va där. Jag och Nathalie låste själva in oss på våran förskolas toalett när vi va små och klippte oss själva. Hon tog efter Nathalie säger JAG.

Natten har varit bra och både jag och Milton har sovit mycket, jätte skönt måste jag säga.

Idag då?
Jag sitter på tunnelbanan med Milton påväg in till Sergels torg för att möta upp massa mammor och deras barn. Jag har nämligen varit med i en grupp som heter septembermammor på familjeliv som sedan flyttades över till Facebook och nu ska vi träffas. :) Vi Stockholms mammor iaf. Vi är ju mammor och barn över hela Sverige men idag är det bara vi Stockholms mammor som sagt. Ska bli jätte spännande även fast jag är lite nervös & pirrig i magen. Vi är över hundra mammor i gruppen så ska bli kul att se hur många vi blir som ses idag. Jag uppdaterar såklart senare om hur det va osv.

Hoppas ni får en bra dag i det härliga men kalla vädret.


Kommentarer
Postat av: Moster

Jag vet nån som klippte Celina också när hon var liten och det var inte lite heller DU! Korkskruvar som blev killklippning.
Å vad roligt med en sån träff, uppdatera så fort som bara den. Nyfiken ju! :)

2012-11-09 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0