Fredag 2/11

God eftermiddag.

Igår va vi på BVC för vägning, mätning osv.
Allt gick jätte bra och min "lilla" son väger nu 5090g och är 58 cm lång. Älskade son du är stor du, han är utvecklad som en två månaders bebis vid en månad sa BVC. Vi får väl se vart detta slutar. :)
Han mår bra iaf och det är huvudsaken.

Annars igår så åkte jag och Milton in till mormor och åt lunch med henne och hennes arbetskollega. Jag åt sushi & yakinuki (stavning?) jätte gott.
Efter det åkte vi hem och gick sedan och hämtade Linnea på förskolan. Vi åkte till Farsta och köpte skor till mig och Linnea. Lägger upp bild sen.
Vi unnade oss McDonalds också :)
Linnea fick en ballong som dem gjorde åt alla barnen i Farsta.

Idag är det bara lugnt här hemma, Milton och jag har bara myst hemma, vi gör detsamma ikväll också med storasyster. :) snart ska vi hämta hem henne till oss. <3

Nej nu ska jag mata Mille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0