Dans för skrutt & vila för mamma!

Som rubriken säger, Linnea är inne på dans och mamma och lillebror sitter och dricker kaffe i väntan på att dansen är slut.

I fredags va jag på jobbet och hälsade på, kul att se alla. :) efter det åkte jag och mötte Nathalie för lunch i Farsta lite sådär spontant. Blev pasta med skogssvamp, väldigt gott men lite för salt.
Efter det åkte jag och hämtade skrutt och lekte lite i parken, sedan hem ett tag för att sedan möta pappa som bjöd oss på sushi, mums! Myskväll.

Lördagen åkte pappa och Linnea iväg för en lekdejt med pappas kompisar som också har barn, Linnea hade haft väldigt kul och det hade varit full fart hela tiden. Jag och Milton va bara hemma och tog det lugnt. Välbehövligt, vi låg och mös i soffan hela dagen tills resten av familjen kom hem vid sju.
Jag njöt av ett glas mousserat, väldigt gott. :)

Idag söndag åkte jag, Linnea & Milton till Farsta vid elva för att handla lite kläder till Linnea. Hon fick välja så nu har hon valt en klänning till jul, ett par leggings, en pepparkaksdräkt & ett par skor. Så fin du kommer bli älskade lilla skrutt. Mötte Alexsandra, Dennis & älskade Nils en snabbis, dem åt sushi, vi kom precis i tid för att se Nils spilla ut soppan över Alexsandras ben. Lite roligt va det. :)

Och nu sitter jag här med Milton och ska ge honom mat, han bara sover hela tiden tycker jag. :( skönt i vissa fall såklart men inte alltid.

Vi hörs senare.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2449687/images/2012/pic_50b215bde087c32e87ef8ee2.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2449687/images/2012/pic_50b215d79606ee2e5b1688d6.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2449687/images/2012/pic_50b215d7e087c32ea6be56f6.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0