Dagarna som har gått!

Veckan har varit ganska lugn, träffat Alexsandra och Nils på lunch, storhandlat med morfar, öppna förskolan idag med Milton och handlat lite julklappar. Imorgon är det efterkontroll hos MVC som gäller, ska bli kul att träffa min BM igen och få visa upp Milton. :)

På fredag ska jag hem till Alexsandra och Nils på dan för lite mys och på kvällen blir det filmmys med Emilie och Nathalie.
Linnea ska nämligen åka ut till landet i helgen med mormor och morfar för ensamtid med dem. (Utan någon lillebror som tar uppmärksamhet) :)
Hon kommer ha så roligt och förhoppningsvis komma hem och hålla fast vid det ett tag. Mammas älskling. <3

Vet att jag är usel på att blogga nu för tiden, tänker dock inte lova att jag kommer bli bättre men jag ska försöka.

Trevlig onsdags kväll på er!

Ps. Mina barn har även varit med i tidningen denna veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0