11/11

Igår kväll nattade ju jag lilla skrutt, jätte mysigt va de. Låg och höll om henne efter att vi hade läst bok, hon ville även att jag skulle sjunga när trollmor har lagt sin elva små troll som jag alltid gjorde när jag nattade henne. Älskade skrutt. Nu ska jag börja natta henne minst två ggr i veckan iaf.

Just nu sitter jag och Milton på Flex i Farsta industriområde och väntar på Linnea, hon är inne och dansar, blev precis hämtad av sin fröken här på dansstudion. :) så jag sitter och tar en kaffe medans Milton ligger snällt i sin ligginsats.

Grattis på farsdag till alla pappor, framför allt till min pappa, världens bästa. Dem kommer över sen för lite farsdag mys. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0