11/11 - 12/11 - 13/11

I söndags 11/11 så va det fars dag och min kära far och mor kom över med pizza & Farsta strands macka till oss, mums. Pappa fick öppna sin farsdags present som bestod av ett ölglas som jag hade beställt med en gravering på. Jätte fint va de, även ett lite kort fick han. Jag hade bakat äppelpaj så det åts som efterrätt. Pappan i våran familj fick även han en present av barnen, Linnea valde en mugg och jag hittade en rolig disktrasa så förhoppningsvis börjar han diska mer nu. :p Linnea skrev även sitt namn helt själv på kortet. Stolt mamma? Javisst!! Jätte härlig kväll va det.

Måndag 12/11
Linnea va ledig från förskolan då vi skulle baka lussebullar hemma hos Emma, Jonas & Charlie. Blev lite senare än tänkt så under dagen hann jag & Linnea med att rita & klistra i hennes nya målarbok, tittat på film, ätit pannkakor & busat.
Hemma hos Emma blev det bakande och lite kramande med Charlie för Linneas del. Milton sov mest hela tiden, vaknade för lite mat bara.
Vi blev även bjudna på middag där hemma, vi tackar så mycket för de. :)
Innan vi gick hem åt vi en lussebulle (läs tre) :)

13/11
Idag har det varit en lugn och skön dag, efter lämning av skrutt vid nio gick jag och Milton hem. Det ända krävande som jag gjort här hemma idag är att hänga en maskin tvätt. Annars har vi bara legat och myst, lite nackträning, prat & övning på att le har vi också hunnit med såklart. <3
Nu på kvällen har Linnea gått omkring med bärselet som jag använder till Milton, där i låg hennes docka så bra så. Efter en liten promenad här hemma med sin docka satte sig Linnea bredvid Milton och läste lite för honom. Snälla storasyster.

Är så glad & tacksam för mina två underbara barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0