Vilken super dag.

En heldag med underbara tjejer och Nils såklart.
Vi startade dagen med en fika, blev väl någon/några timmar där. Sedan lite tittande i Farsta. Men vi kände oss inte nöjda med den tiden så vi beslutade oss även för en middag tillsammans hemma hos mig & Linnea. Kyckligsallad ordnade vi och massa prat och mys. Fick även kramas lite med underbara Emilia, vilken mysig tjej det där är. Även Nils mös jag med och pussade lite på och Linnea satt så nöjd så med Emilia i knät. Lägger upp lite bilder här nedanför från dagen, bara på barnen såklart. Vem vill fota alla oss morsor när man har dem söta att titta på.
Linnea gillade verkligen både Nils & Emilia, första gången hon träffar båda två och hon blev förälskad, in med nappar i munnen, klappa, visa film på telefonen osv.
Har inga tvivel på att hon kommer att bli en toppen storasyster, åh så jag längtar.

Vi har även bestämt att det nu inte dröjer länge innan vi alla ska ses igen, så kul att ha flera vänner nu som har barn. <3

Tack så jätte mycket för idag mina härliga tjejer, ni är helt underbara.

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack själva för dagen mina fina tjejer, det var verkligen toppen igår! Och snart gör vi om det igen. Ha en bra jobbdag! Puss och kram <3

2012-05-29 @ 09:38:17
URL: http://emiliaisabellas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0