Underbar dag med underbar familj.

Eftermiddagen har spenderats med min halva, hennes son och hennes sambo. Alexsandras syster och familj va även där halva tiden, även mormor och farmor kom ett tag och morfar. :) så ett tag där va det fullt hus inne i rummet.

Att äntligen få träffa lilla killen va ja vad säger man magiskt? Tänk att halvan äntligen har blivit mamma, att han äntligen har kommit. Världens finaste för tillfället namnlösa lilla pojk. Jag är redan förälskad i lillkillen. Låg med honom i min famn och bara tittade på honom i över en halvtimme.

Att även få träffa Alexsandra efter denna tumult upplevelse som hon va med om va väldigt skönt. Hon va så lugn, stark och ja vanliga Alexsandra vilket va underbart att se. Fan va du är stark helt enkelt. <3

Jag längtar redan efter att få träffa dem igen och lära känner lillen ännu mer.

Tack för idag familjen Löthman/Johansson!

Nu ska jag hem och gosa ner mig med min egna lilla skrutt som ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0