Tisdag, en bättre dag.

Sitter och äter frukost och tittar på lite tv innan det är dags för skrutt att vakna. Igår hade hon och jag en riktigt härlig dag tillsammans. Älskar sånna dagar då man bara är, inga måsten hemma, ingen plats man måste vara på utan jag Linnea bara gjorde lite som vi ville igår.

Idag ska vi kanske åka ut till sandemark eller vad det heter med mormor, morfar och gammelmorfar och Sinikka och titta på blommor. Låter kanske inte så kul men förra året va det otroligt vackert där ut och antar att det kommer vara det i år också. :) hoppas vädret blir bra bara, ser lite mulet ut just nu, men varmt. Det är redan 12 grader ute. Underbart.

Nej nu ska jag äta upp så att jag kan ha en liten kramstund i sängen med skrutt. <3


Kommentarer
Postat av: Mamsen

God morgon Prinsessan,

Det heter Sandemar och det är ett naturreservat. Har vi tur är kossorna i hagen också :)

Puss och vi ses sen!

2012-05-22 @ 07:25:31
Postat av: Alexsandra , mamma till Nils :)

Oh vad mysigt det låter som ni ska ha :) ta massa kort och visa sen. Ringer dig lite senare <3

2012-05-22 @ 08:57:29
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0