Strax hemma.

Har varit en riktig toppen dag idag, bästa dagen på länge. Varit med flertalet av mina favoritmänniskor som ger mig lugn och säkerhet. Fått lite färg idag också, det uppskattas verkligen. Är så jäkla blek nu för tiden, bebben är dock inte så förtjust i det ljusa som kommer när jag solade så får vara försiktigare med de. :)

Ska hem och bara ta det lugnt nu, ska bli väldigt skönt faktiskt. Önskar dock att jag hade min skrutt med mig men hon kommer ha otroligt kul i helgen, fullt ös borta i Nacka med pappa och Hampus. Imorgon blir det nog karnevalen hela dagen för dem med karuseller, lotter, hoppborg och massa annat skoj. Bara idag fick hon tre gosedjur och en uppblåsbar baseboll klubba. Ska be dem vinna hem några såna hem till oss också. :)

Köpte förresten en jätte fin picknick korg idag. Här kommer bild på den. Nu ska jag försöka "njuta" av lugnet och det tysta så hörs vi imorgon.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra , mamma till Nils :)

Vilken toppen dag ni verkade ha igår :) jag vill också ha en basebollklubba. Vinn en till mig med.



Jätte fin picknick korg. Vart köpte du den någonstans? Puss

2012-05-26 @ 07:49:31
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0