Söndag och helgen är snart över.

Det har verkligen varit en toppen helg hemma hos Celina och Emil. Jag och Linnea har njutit som bara den av att mysa med dem speciellt med Emil såklart. Men nu är vi hemma och imorgon är det dags för förskola och arbete.
Linnea ligger och sover men ska snart väckas och då ska vi ut och leka ett tag innan det är dags för middag.

Känner mig lite nere idag, :s vet inte varför det är mycket just nu. Mycket med graviditeten, mycket med familjen, massa känslor helt enkelt. Känner mig ganska svag i mig själv för tillfället, det kommer bli bättre det vet jag, tufft just nu bara.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag finns här för dig :) <3

2012-05-20 @ 17:13:55
URL: http://rebeckash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0