Sol och glada miner.

Underbart, alla ser väldigt glada och lyckliga ut idag, kan det vara vädret må tro? Jag älskar det iaf, tror dem flesta gör det.
Sitter nu på bussen och är påväg till BM, Ska lyssna på hjärtljuden för första gången under denna graviditet, spännande. Önskar dock att det va ultraljud igen. :) skulle vilja gå en gång i veckan på de. :p eller en gång i månaden iaf. Men men.

Efter det ska jag faktiskt träffa luttprutt en gammal tjejkompis eller gammal och gammal men en vän som stod mig väldigt nära för ett antal år sedan. Så vi möts efter BM på söder och strosar väl omkring där ett tag, ska bli jätte mysigt.

Hör av mig sen om hur det gick hos barnmorskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0