Orminge karneval!!

Idag är vi som sagt i Nacka och spenderar dagen med mina kusiner Celina & Rebecka och deras barn även moster Carina kunde vara med då hon fick ledigt från jobbet. Så från halv tio har vi varit ute och tittat på karneval tåget, ätit lunch, dansat, myst helt enkelt. Nu är vi uppe hos Carina på hennes lilla uteplats, tjejerna sitter i en barnpool och leker och har det skönt, jag ligger på en filt och försöker få lite färg, Carina sitter inomhus och betalar räkningar och dem två spädbarnsmammorna sitter i skuggan med sina små bebisar.

Otroligt skönt ute idag, sommaren har verkligen kommit till oss.

Nej nu ska jag fortsätta ligga här och lata mig så hörs vi kanske sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0