Onsdag och halvdag, fantastiskt.

Slutar redan tolv, det kan verkligen behövas idag. Sovit sammanlagt fyra timmar inatt, känner mig helt slut, tredje natten nu. Inatt hade jag nämligen en fest eller något sådant i magen. Fullt ös vid olika tillfällen under hela natten. Mysigt, visst men skulle behövt min sömn inatt. :) smällar man får ta helt enkelt, jag vet ju att det blir ännu mer sådant sen när lillen har kommit till världen. :)

Känner även att jag ligger och oroar mig mycket över bebisen, om något är fel osv, skrämmer upp mig själv.

Förresten igår när jag va och hälsade på Alexsandra på SÖS så va barnmorskan inne och pratade med dem angående förlossningen osv. Jag ställde då en fråga angående mig om tidsmässig förlossning inför andra gången.
Fick då till svars att det ALLTID går snabbare andra gången, medans jag trodde att det var vanligast att det gick snabbare, men fel hade jag ALLTID tydligen. Sa då att jag kommer väl åka in med huvudet ute redan i bilen, med tanke på att det bara tog fyra timmar från det att vattnet gick tills Linnea va ut. Så nu börjar jag oroa mig för det. :p haha alltid är det något, det blir säkert jätte bra.

Nu ska jag hoppa på bussen och åka till jobbet, vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Moster

Oj! Undrar hur snabbt det blir nu då som sagt! Fast du får väl föda hemma då. Det kommer att gå bra fisalisa du behöver inte vara orolig! :) Puzz

2012-05-16 @ 08:55:27
Postat av: Sophia

Tack moster, jag hoppas det att det går bra alltså, inte att jag ska föda hemma. :P Puss

2012-05-16 @ 09:38:54
URL: http://fiaochnea.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tog ju 4 timmar för mig med från att vattnet gick. Haha då behöver jag inte oroa mig i framtiden inför nästa barn om de blir fler :) har också tänkt att man kanske får otur bara för första gick så bra o snabbt

2012-05-16 @ 10:09:37
URL: http://rebeckash.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, mamma till en liten pojke.

Tack själv för det fina besöket :)

super mysigt att ha dig där.

Snart får vi ses igen så du kan få gosa lite till med han.

<3

2012-05-16 @ 18:06:02
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0