Onsdag 23/5

Snart juni, helt sjukt va snabbt det går nu,
Känns verkligen som sommar nu 11,8 grader och klockan är bara halv sju. Förjäkligt att jag jobbar hela sommaren, men lite ledig ska jag nog ta iaf. Det är ju eget val då jag vill försöka jobba mig igenom hela graviditeten och kanske gå två veckor innan bara eller nått. Vi får se hur det blir.

Igår va vi som sagt på Sandemar, jätte fint va det och supermysigt med alla som kom, blev ju överraskad av min kära kusin Celina och hennes lilla familj, förutom Stefan då och även moster Carina va me. Lyckan va total för både Linnea och mig. :) så Julia och Linnea kutade omkring i fullfart oftast iväg med linneas morfar medans vi andra satt i lugn och ro och åt lite gott och pratade med varandra.
Det går även kossor omkring därinne fritt och jag brukar inte vara den som är den, men jag tyckte det va väldigt obehagligt när dem kom nära. Dem va ca 20 st och kom i en trupp imot oss kändes det som. Jag och Celina pratade om eventuell flyktväg som hade fått blivit ett träd på något sätt med barnvagn och alla andra som va där. :) haha, nu gick det dock jätte bra och ungarna tyckte det va väldigt spännande. Men jag kommer nog aldrig kalla mig själv tuff igen då jag verkar vara en riktig fegis. Hahaha

Efter vi kom hem vid åtta så nattade jag Nea direkt och strax efter det kom Emma upp på en fika, vi bor ett hus ifrån varandra men ses ändå så sällan, sjukt men bättre ska vi bli. Hon smsade när jag va därborta och frågade om vi skulle ta en kvällsfika när Linnea hade somnat, lät som en toppen idé och det va det. Vid nio va hon här och vi satt och babblade med varandra fram till 20 i tolv igårkväll. Klockan glömdes helt bort och vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Tack vännen för igår, tror inte att du läser min blogg men någon gång kanske du gör det. Nu jäklar ska vi ta tag i våran vänskap och se till att vi ses och hörs oftare. <3

Nej nu ska jag äta klart frukosten och sedan fixa mig och klä på mig LITE kläder, åh så skönt att slippa slänga på sig jackor, termobyxor osv. Klänning blir det för både mig och skrutt idag.

Ha en underbar dag. PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Moster

Mysigt vi hade det! Fina bilder Puss

2012-05-23 @ 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0