On the road again!

Då va man åter påväg till Alexsandra, blir som sagt lite Eurovision häng med henne, Nils, hennes sambo och några vänner till honom tror jag. Trevlans, Emma ville dock inte följa med, försökte locka henne med en överraskning till bebben hennes men den gick hon inte på. :p hon hade fullt upp hemma med målande av hall och så. Kommer inte ihåg att jag alls va så aktiv när jag va gravid med linnea som Alexsandra och Emma var/är under sina graviditeter. Starkt jobbat tjejer.

Nu ska jag kliva av.
Hej på er. Och trevlig Eurovision kväll.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra , mamma till Nils :)

Ack gumman för denna dag. Har varit super mysigt. Och de bästa med dennadah är att loren vann underbart!

2012-05-27 @ 01:45:48
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0