On the go.

Sitter på tunnelbanan påväg in mot söder, ska möta upp jorpan & halvan. En fika blir det i detta skitväder. Idag lyckades jag även "snofsa" upp mig lite, vilket ord snofsa, jaja. Blev iaf leggings, kjol från fashion against aids och ett svart linne. Lite guld smycken till de och ett par lågklackade boots. Skitsnygg om jag får säga det själv och det får jag. :)

Tycker även att denna gravidmage klär mig, alla kläder ser mycket finare ut på mig nu när jag har kulan som syns och den lär ju inte bli mindre. :)
Snacka om självpeppning såhär vid lunchtid, jag behövde väl det idag.

Nu kliver Alexsandra på tunnelbanan så vi hörs av sen. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra , BF + 1

Vad fin du är halvan <3 puss

2012-05-12 @ 17:21:14
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0