Lunch, kärlek för magen.

Idag blev det panerad torsk med potatis och skagenröra, smakade väldigt gott. Köpt på lunchtippen som det heter, ligger här inne i industriområdet där jag jobbar. Perfekt.

Idag skulle jag egentligen ha träffat en vän, det fick vi flytta till nästa vecka, mormor & morfar skulle komma på besök, fick också flyttas till söndag. För jag och Linnea ska nämligen åka hem till våran favoritmoster i Nacka och sova över där inatt. :D ska bli så mysigt, kommer säkerligen äta middag med favorit Celina och hennes familj för att sedan gå till karnevalen imorgon med dem.
Blev erbjuden sovplats av moster då jag och Linnea annars skulle behöva åka hemifrån vid senast nio imorgonbitti, inte så jätte tidigt, men skönare att kunna ta allt i lugn och ro när man redan är där. :)
Så efter jobbet ska jag hem och packa lite då Linnea ska vara hos sin pappa i helgen, efter det hämta skrutt och bege oss ut mot Nacka.

Nej nu ska jag fortsätta äta. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0