Hej på er, vi har inte hört idag. :)

Har varit fullrulle på jobbet, orkade inte skriva imorse osv.... :)

Men nu sitter jag på tunnelbanan och ska åka och hämta skrutt, sedan beger vi oss mot sköndal för att träffa upp Diana och hennes dotter för en fika. Ska bli väldigt kul att träffa dem och se hur mycket lilla My har växt. :)

Till något helt annat pratade med min vän Alexsandra (www.alexsandralotman.blogg.se) och nu är det bara 3 dagar kvar till BF fattar ni? TRE dagar det är ingenting, snart kommer lillgossen, antagligen inte på BF men snart iaf. Åh vad jag längtar efter den lilla killen. Ska mysa ihjäl mig med honom i famnen. <3 kommer självklart längta ännu mer tills min lilla skrutt i magen kommer också men jag nöjer mig med honom. :)
Tänk Alexsandra snart är du mamma FÖRALLTID! :) snart kan vi ta barnvagnspromenader med din lilleman, min bebis och min älskade stora tjej också.

Nej nu måste jag koncentrera mig på att gå så att jag inte går in i någon, vi hörs sen. Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra , BF 11 Maj

I know, helt sjukt. Tiden går så fort! Men tiden kommer gå fort i sommar känner jag på mig så snart får i träffa din bebba också :)

<3

2012-05-08 @ 16:48:42
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0