Heeeeelgen är här.

Och det känns underbart, på bussen redan? Den va i tid idag, fantastiskt eller hur? Men ja så är det, hämta skrutt på förskolan, gunga lite tror jag eller plocka lite blommor det gillar hon. :) efter det hem och packa inför en helg hos pappsen sin som kommer om några timmar för att hämta skrutt. Sakna henne kommer jag göra men ska jag njuta av lugnet? Jajamensan det ska jag göra. Kommer inte vara lika lätt att göra det sen när man har två stycken. :) så jag ska passa på och ta vara på tiden, men som jag längtar efter den lilla i magen. Linnea också för den delen, pussar och knackar på magen varje dag och pratar med den. :)

Älskade barn så som jag älskar er kan jag aldrig älska någon annan på denna jord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0