Good morning Sweden!

Vilken jädra vinst igår för Loreen, riktigt grymt. Jag och Alexsandra bestämde att om Sverige plockar hem allt så ska vi går på Eurovision nästa år och nog fan ska vi göra det. :) super trevlig kväll igår, va hemma vid kvart över ett och kände mig helt slut men vilken härlig kväll det va. Jag satt mest med Nils i famnen och drack lite smultronsoda och åt lite chips. Fick dock otroligt ont i ryggen efter några timmar så då fick mamma Alexsandra ta över. Men jag satt och pillade lite på honom iaf, svårt att låta bli med ett sådant litet charmtroll. <3
Så stort tack för igår familjen Löthman/Johansson.

Idag skulle jag ha gjort iordning en bamsefrukost till mig och min kära vän Emma men stackarn har inte fått sovit inatt ordentligt så hon är helt slut. <3
Så jag gör iordning en bamsefrukost till mig själv och sätter mig på balkongen med en bok och njuter lite innan min älskade lilla skrutt kommer hem idag. :D Ska pussa sönder henne, saknar henne så otroligt mycket när jag är ifrån henne.
Mammas hjärta du kommer alltid att betyda mest i hela världen för mig (bebis också såklart.)

Nej nu ska jag kliva upp och göra iordning min frukost. Bild kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0