Godmorgon snart helg igen.

Sitter och äter lite frukost, mannagrynsgröt och äppeljuice till de. :) så nu orkar jag förhoppningsvis jobba fram till lunch. Blir nog rätt lugnt på jobbet hur som helst så det är skönt.
Efter jobbet ska jag hämta skrutt, hoppas på fint väder så vi kan vara ute ett tag innan det är dags för att göra middag och fortsätta röja här hemma. Linnea hjälpte till och dammsög igår, även att plocka ut böcker och skura lite golv. :)
Men hon va även väldigt "trotsig" så slutade med en gråtandes mamma och sedan en gråtandes Linnea sittandes i mammas knä och bad om ursäkt. Vi löste det fint men dem här hormonerna och alla känslorna tar kol på mig. Det är så mycket som händer i kroppen, vet inte riktigt vart jag ska vända mig.

Nej nu kom min lilla skrutt upp så nu ska jag kramas med henne och äta upp min frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0