Godmorgon, onsdag redan?!

Dagarna går fort när man har roligt. Igår träffade vi Diana och My som sagt, hade jätte mysigt, grillade korv utomhus och va ute hela eftermiddagen. Vi va inte hemma förens halv åtta, väldigt sent för att vara lilla skruttan då hon brukar lägga sig i sängen vid sju annars. Barnen lekte i parken, ritade på marken med utomhuskritor, sparkade boll och åt korv och kakor. :) jag och Diana behövde mest bara sitta och titta på dem och prata sinsemellan då dem lekte så otroligt bra tillsammans.
Vi har redan planerat in en ny lekträff nästa fredag med middag och mys hela dagen. :) ser jag och Linnea fram emot.

När vi kom hem hoppade vi in i en dusch och sedan blev det läggdags efter ett tag, för båda två faktiskt. Jag slocknade lika snabbt som Linnea igår skönt, känner mig inte mer utvilad för de tyvärr men det blir väl så ibland.

TVÅ DAGAR KVAR TILL BERÄKNAD BEBIS <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaha, då ska inte med till landet då....

2012-05-09 @ 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0