Godmorgon fredag.

Vaknade imorse av klockan som ringde klockan sex och ville verkligen INTE gå upp. Tänkte att jag kan snooza lite men vågade inte det sen då jag försov mig en halvtimme igår morse pga det. Kom till jobbet i tid dock men stressad som satan.

Har inte uppdaterat så mycket sen i onsdags eftermiddag så kommer en liten uppdatering här.
I onsdags efter barnmorskan så träffade jag min vän Luttan (Carro) vi tog en fika på götgatan stories och satt och pratade massa minnen och annat roligt, ska försöka ses om någon helg eller så igen för att umgås ännu mer. Väldigt trevligt att ses, hon är ju så jädra rolig också så satt och skrattade väldigt mycket, de gjorde mig gott. :)

Igår så arbetade jag för fulla muggar och fick sedan med mig en hund hem efter jobbet, passar min farmors lilla terrier över natten, vi ska även ta med henne ut till landet som jag och Linnea åker till idag efter jobb och förskola. :) ska blir så otroligt skönt.. Mötte Alexsandra en snabbis och tog en promenad till tunnelbanan med henne och hennes hund.
Hämtade Linnea som blev överlycklig över att Kajsa va med oss, hon fick hålla kopplet och va jätte duktig.
Vi gick även ut på en till promenad innan Linnea skulle sova och Linnea höll även i kopplet hela vägen då och va lika duktig igen. :)

Nu är jag på väg till jobbet och jobbar fram till halv tre sedan är det landet baby som kallar. ;)

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: celina

Vi får höras något nästa vecka puss

2012-05-04 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0