Godkväll mina vänner.

Har haft en sån härlig dag, tack alla inblandade.

När jag nästan va hemma så ringer mina vänner som suttit och haft picknick på eftermiddagen och kvällen och vill att jag ska komma och hälsa och så, dem bor ju bara ett hus ifrån mig så det va klart jag gjorde de, upp och lämnade det jag hade handlat först och sedan gick jag ner och mötte Cissi & Emma och lilla Emilia också såklart. Hon sov dock igenom allt, men på måndag ska vi ses igen och då ska jag banne mig mysa med den lilla söta tjejen. :) skulle som sagt bara ner snabbt men det slutade med två timmars babbel om allt och ingenting. Ni är underbara tjejer. <3

Så på måndag ska jag, Linnea, Cissi, Emilia, Alexsandra, Nils & kära Emma + hennes lillkille och min i magen ha en eftermiddag tillsammans och bara umgås. Vad vi ska hitta på vet jag inte men något kul blir det iaf, möjligtvis en picknick kanske. :) kommer bli mycket sånt nu när vädret är så underbart.

Tack för idag alla som jag umgåtts med, det har varit den bästa dagen på länge. :) <3

Imorgon kanske jag ska träffa Carro på dagen och möjligtvis träffa Alexsandra på kvällen och titta på ESC eller hur det nu förkortas. Men vi får som sagt se.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta på BB och efter det blir det nog sängen.
Saknar skrutt så otroligt mycket bara, vill ha henne här! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0