God eftermiddag allihopa.

Står nu och väntar på bussen för att sedan åka och hämta skrutt, vända på klacken och åka till gullmarsplan för att möta mormor. Dags för våran tredje spruta mot TBE, är dock inte säker på om jag får ta den nu när jag är gravid så ska kolla det med dem. Får se hur Linnea tar det den här gången, tidigare gången har det varit lite tårar och rädsla men ack så duktig hon är. <3

Efter det ska vi till Farsta och titta på present och sedan åka hem till Faster Ulla och äta middag allihopa.

Bebis i magen vägrar att ligga still, rörelser nästan hela tiden nu känns det som, vrider och vänder på sig "sparkar och slåss" lilla hjärtat låt mamma vila lite också. Kan bara tänka mig hur du blir när du kommer ut sen om du är såhär nu? Nej då så illa är det inte, uppskattar att h*n visar att han/hon lever.
Gud va vi längtar efter dig i magen, Linnea pratar väldigt mycket om dig.
När hon och jag skulle kramas lite imorse innan vi skulle gå till förskolan så la hon även ena handen på magen och den andra handen runt om mig. Tänk att man kan älska sina barn så otroligt mycket, även lilla pyret i magen. <3

Nej nu kom bussen, vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0